Direktlänk till inlägg 20 maj 2012

Söndag Morgon

Av Sylvia Nygren - 20 maj 2012 10:46

Har haft en värkande natt  i hela kroppen. Men de bero på vädret, de är regn och idag med. Men jag hade tur i går när jag grillade solen tittade fram en liten stund. Sen när vi hade ätit så blev det en skön bastu med min familj. Sen fick vi ett ryck och tog oss en båt tur på sjön det var så ljuvlig kväll. åkte båt till några vänner, snacka och tog oss en grogg, sen blev det en båt tur hem igen var hemma kl 22,00. Så då kröp jag ned i sängen. Vaknade av klockradion åt min man som ska upp och sätta plant då var kl 8,00. min man klev upp och jag drog mig ett litet tag till. Det blev väl en halv timme till då klev jag upp, min man satt redan vid köksbordet och åt frukost, jag tog fram lite yoghurt och jag skar i lite färska jordgubbar de blev så gott. Sen drack jag mitt efter längtade kaffe mums. Sen åkte min älskade man till skogs och ska sätta ned 12 lådor till det är ungefär 1536 plant som ska stampas ned. Min äldsta dotter och son  ska åka dit efter dom har haft sin sov morgon. Ska försöka väcka dom nu klockan är ju 10,40. Jag hoppas solen kan titta fram idag igen, man blir ju lite gladare i humöret då. Sen i kväll blir de väl en resa till Hammarstrand och fixa mera plant. Och jag längtar till sommaren och värmen. Jag kanske skriver knaset i min blogg men det här min första blogg som jag har, så jag är ny på detta. Jag känner mig lite tafatt vad man ska skriva om egentligen. Ha en bra dag     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sylvia Nygren - 29 december 2013 13:02

Idag ska man på bio titta på hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. ...

Av Sylvia Nygren - 25 december 2012 14:45

Skön juldags morgon blev väckt av min man som bjöd mig på kaffe. Sen va man in på nätet och kolla på mellansdags rea såg en massa kul grejor. ...

Av Sylvia Nygren - 24 december 2012 13:24

Jag önskar alla en riktig härlig       Julafton

Av Sylvia Nygren - 24 maj 2012 08:54


    God morgon ursäkta om det inte blev något skrivet imin blogg, det var för fint väder och för mycket upptagen kvinna. Åter en ny dag vaknade med strålande sol plus 16 grader redan. Idag blir de lite små sysslor min man ska måla altan taket...

Av Sylvia Nygren - 23 maj 2012 21:42

Idag har jag inte skrivet något vi ta de i morgon,

Presentation


jag är en kvinna på 45 år som har en sjukdom som heter Ehlers-Danlos syndrom och fibromyalgi på denna inte kul att leva med. min familj består av min käraste man Magnus och har fyra barn som heter Katarina Per,Emma,Maria.och jag älskar dom i hela mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards